STRIKKESHOPPING

Med tilbod til festivaldeltakarar

Velkomen til Strikkeshopping på Nordfjordeid. Ta med deg spøtet ditt og besøk unike butikkar og kafear i den koselege bygda vår. 


Det er mange gode tilbod for dei med festivalpass. Her er ei oversikt over kvar det kan lønne seg å stikke innom. 


Hamna Trening tilbyr drop in pris på 100,- for dei med festivalband denne helga. Der kan du ta deg ei treningsøkt eller klatre, skoleige til klatring inkludert i prisen. Hugs festivaltreningstimar på programmet både laurdag og søndag. 


Skobutikken Sunde/Bagorama ALLE damer som kjøper seg sko hos oss under Strikkefestivalen, kan velje seg ei veske PÅ KJØPET! 


Ta turen innom til Bjørg på En Rød Tråd i Eidsgata 45. Der finn du ei mengde godt garn og fine oppskrifter for strikkeglade. En Rød Tråd vil under festivalen ha 30 % rabatt på ordinære varer. 


Hos Cina Restaurant Chen får dei som viser fram festivalarmband 10 % rabatt


Lagerutsalget har 50% på ei mengde varer. Alle med festivalpass får også 20% på ordinære varer. NB: Lagerutsalet har verdas koslegaste retrohjørne, der du kan sette deg ned å strikke ein omgang eller to, om trangen skulle melde seg.


Nordfjord Optikk har nokre tilbud til damer (og herrer?) som deltek på strikkefestival.


Ser du kvar maske og rille?

Vi har 2 for 1 på ferdigbrille!

Ordinært kr 135 pr stk.


Strikk og drikk, host og nys

Vi har syluper med lys!

Ordinært kr 295. For deltakarar kr 250.

Pizzarestauranten Dolca Vita Nordfjordeid har 10% til dei med festivalband


Norli Nordfjordeid har eit stor utval av strikkebøker på tilbod denne helga. Frå kl 12 denne dagen kan du få kjøpe signert bok av Birger Berge.


Hos Primula Design i Eidsgata 41 finn du ein koselig liten butikk med stort utval av saker og ting, klede, såper, kremar, quiltestoff og meir. Under festivalen er det mange varer med 20-50% avslag. Ta turen innom til Ingunn på Primula å gjer eit kupp.


Smykkeutstillinga «kjærleik i kvar ei maske» opnar hos BergArt kl 11 laurdag 7. mars. Heile helga har dei spesialproduserte spøtekoppar i ekslusivt utval på 6 stk. av kvar. Nye ullsmykker og anna spennande for spøteglade. Det vert trekt eit «sytalaust» handlenett blant alle som handla denne dagen.


Skogstad har -25 % på ordinære varer ved framvisning av festivalarmbånd.


Sjøkanten café har tilbud for dei med festivalband: Kjøp 1 kopp kaffe/te, få ei vafle til 20kr.

The Loox Nordfjordeid/Vita kan bistå med et spesialtilbod på -25% på heile "black pine" serien til Korres. 

Sagastad har fleire arrangement og opa utstilling under festivalen. Pris for deltakarar i strikkefestivalen med gyldig festivalpass kr 100,- inkl kaffi eller te.

 
  • Facebook

©2019 by Nordfjord strikkefestival. Proudly created with Wix.com